Podmínka úspěchu? Správná strategie. Jak full funnel přístup na Casino kampaních pro Fortunu předčil všechna očekávání?  

Pro Fortunu děláme na socialu jak média, tak kreativu. Díky tomu jsme v unikátní pozici, která nám umožňuje nastavit strategii poropojující obě disciplíny a generující skvělé výsledky. Podívejte se s námi na celý proces, jak jsme rozšířili spolupráci.  

Když jsme s Fortunou v minulém roce řešili rozšíření spolupráce obsahové komunikace pro Casino a udání nového směru, tak jsme měli jasno, jak to chceme pojmout. Full funnel přístup, který jednotlivé fáze propojuje z pohledu grafiky a mediálního nastavení.  

    

Propojení Brandu a výkonu   

Z dat Mety vyplývá, že kombinace Brand Awareness s Konverzní optimalizací vede k inkrementálnímu snížení CPA u 36 % kampaní, oproti samotné Konverzní optimalizaci. Skrze Konverzní optimalizaci totiž nemusíme zasáhnout celou potenciální cílovku, ale jen zlomek. Kombinací obou optimalizací budujeme nejen signály, které algoritmus využívá k cílení v Konverzní části, ale také publika a provádíme uživatele skrze Konverzní funnel pomocí adaptovaných kreativ.  

  

  a

Signály, které fungují   

V naší strategii jsme tak propojili celý funnel. V první části se soustředíme na Reach– levný, ale relevantní. Komunikujeme existenci Casina, naše hlavní USPs a klademe důraz na branding. Díky tomu zasáhneme uživatele, na které si normálně v rámci performance nemusíme sáhnout. Algoritmus vyhodnocuje chování uživatele během zobrazení reklamy, pokud udělá signál (interakce, proklik nebo čas strávený s reklamou). Tak pro něj algoritmus vyhodnotí naši značku jako relevantní. Tím se mu snadno mohou zobrazovat naše reklamy i u dalších optimalizací,   

Remarketing je mrtvý? Lol  

V druhé fázi se soustředíme na budování publik skrze interakce, shlédnutí videí či prokliky na web. Zásah je opět levnější, a to samé platí pro cenu za proklik. Měsíčně  vyhodnocujeme kvalitu návštěvnosti. V komunikaci jsme více hardselloví a snažíme se dohnat uživatele k akci. Už tady nám tak začínají přicházet první konverze.  

a

  

V první i v poslední řadě nám jde o podporu byznysu  

Všechno zakončujeme konverzní kampaní, ve které využíváme publika nasbíraná v předchozích fázích. Zároveň adaptujeme kreativy z předchozích fázích do maximálního hardsellu. Využíváme také nasbíraná publika pro remarketing. S úspěšně registrovanými uživateli pracujeme dál a zapojujeme je do retenčního cílení, kde se snažíme co nejrychleji je aktivovat opět pomocí adaptovaných kreativ.

AWARENESS
AWARENESS

COSIDERATION
COSIDERATION

CONVERSION
CONVERSION

LOYALTY
LOYALTY