16. Července 2024
Pro Fortunu děláme na socialu jak média, tak kreativu. Díky tomu jsme v unikátní pozici, která nám umožňuje nastavit strategii poropojující obě disciplíny a generující skvělé výsledky. Podívejte se s námi na celý proces, jak jsme rozšířili spolupráci.
Zobrazit celý článek11. Dubna 2024
Máte rádi maskoty? Možná ani netušíte, jaký vliv mají na komunikaci. Kreativní použití maskota se nám u značky Zlatý Bažant rozhodně osvědčilo. Podívejte se i vy, jaký vliv jsme u naší cílové skupiny sledovali s maskotem Bažanta.
Zobrazit celý článek1. Ledna 2023
V době, kdy je ochrana soukromí uživatelů čím dál větší a relevantnější téma, se sociální sítě snaží přijít s řešením, které respektuje jak uživatelská data, tak potřebu značek vytvářet relevantní a personalizovaný obsah. Právě proto přišla Meta s Conversion API, datovým nástrojem, který závislost na prohlížeči nahrazuje komunikací přímo přes servery a vrací kontrolu zpět do rukou uživatelů a značek. Jak Conversions API funguje a stojí za váš čas? To vše si přečtete v našem novém příspěvku.
Zobrazit celý článek4. Března 2022
Datum 1.1. 2022 se rozhodně zapíše do marketingové historie, vešla totiž v platnost novela zákona o elektronických komunikacích, která upravuje pravidla podoby cookie lišty. Právě tato lišta je nástrojem pro získávání souhlasu pro ukládání cookies a pro práci s daty návštěvníků webu, které úzce souvisejí se soukromím uživatelů na internetu. Nejste si jistí tím, co cookies vůbec jsou, a chcete zjistit, co tato novela přináší? Čtěte dál.
Zobrazit celý článek8. Prosince 2021
Více než tisíc příspěvků. Tolik jich má dle informací od Facebooku potenciál se denně zobrazit každému uživateli. U kterých se tak skutečně stane, určuje algoritmus na základě řady ukazatelů, nicméně i přes existenci tohoto síta se na nás stále sype neuvěřitelné množství obsahu. A vy jako značka máte přibližně 1,7 sekundy (resp. 2,5 v případě desktopu) na to zaujmout, neboť dle dat Facebooku právě takový zlomek času věnuje průměrně uživatel obsahu v rámci News Feedu. Chtělo by se říct “good luck”, že? Nicméně i tady platí známé “každý je svého štěstí strůjce” a to, zda uživatel zrovna u vašeho výstupu učiní přítrž zuřivému scrollování, nebo vaše dílo skončí bez povšimnutí v hlubinách sociálních vod, máte do značné míry možnost ovlivnit. Jak?
Zobrazit celý článek