Věříme v holistický přístup ke komunikaci, proto považujeme za klíčové, aby se každý z nás orientoval hned v několika oblastech najednou. Kromě detailní znalosti klienta a jeho obchodních cílů se jedná o základy copywritingu, analytiky, reklamních systémů a community managementu. Zároveň jsou naši specialisté v každodenním kontaktu s kreativním i výkonnostním oddělením.
Nebojíš se čísel ani analytiky a máš i dostatečnou dávku logického uvažování? Tak to by se ti v našem výkonu líbilo. Dostaneš se k lokálním i globálním kampaním a v předstihu si sáhneš i na nejnovější formáty a nástroje. Tak to chodí, když jsi strategický partner pro Facebook. I na konference jezdíme!
V téhle kreativní džungli se šije na míru vizuální podoba našim nápadům. Sílící potřeba po kvalitním multimediálním obsahu nás vedla k založení Creative Hubu. Tvoříme vlastní vizuály, infografiky, cinemagraphy a produkujeme vlastní fotky, animace i krátká videa. Klíčový je pro nás poměr rychlosti a kvality zpracování.